Geacht Forum, onlangs is mijn computer met windows 7 gecrashed. Mijn nieuwe met 64 bit windows 10 heeft een probleem met Littfinski software. Ik gebruikte probleemloos een HSI-88 met seriele link. Nu heb ik een HSI-88-USB met een link naar de USB uitgang op de computer. Maar ik kan de communicatie tussen beide niet opgang krijgen middels internet software downloads. Er schijnt een CD te bestaan met de nodige software erop maar die wordt door Littfinski niet meer geleverd. Kan iemand mij met dit probleem helpen? Groeten, Rob Kooper
Maar die kan ook niet onder Windows 7 hebben gewerkt, dus heb je inderdaad deze HSI88-USB wel, of heb je een HSI-88, met een serieele aansluiting en een serial to USB adapter? Mvg Wim.
Ben, is deze keuze, in onderhouden digitale onderdelen, USB of COM poort ooit voor derden beschikbaar gesteld? Ik zou hem graag op mijn computer met alleen USB poorten gebruiken. Rob Kooper
Het is een versie (9.4.5 build 16) die rond ging onder testers, nooit regulier verspreid dus. Probleem als je het gebruikt is dat je niet meer terug kunt naar de reguliere versie omdat de database dan niet meer wordt geaccepteerd.