Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 78 / Bezoekers Vandaag: 1015
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 343
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 wisselstraat
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

grislybeer

Netherlands
10 berichten

Geplaatst - 17 dec 2006 :  14:30:55  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo allemaal
ik ben een baan aan het bouwen .nu heb ik 7 blokken waarvan blok 1/2/3/4 opstelsporen 7 stationspo 5/8 normaalspo.komende uit de blokken 1\2\3\4
wil koploper de wisselstraat naar blokken 7/5 niet vrij geven .heb bij de pop-up van de wissels gekeken maar het vinkje bij bezet staat niet aan en toch staat er bij de lokomotieven wisselstra naar blokken 5/7 bezet het maakt ook niet uit of ik met bestemming of automaties rij.
wat doe ik verkeerd

m.v.g. Aren

modelspoor

321 Posts

Geplaatst - 17 dec 2006 :  14:35:03  Toon profiel  Bezoek de homepagina van modelspoor  Reageer met citaat
Beste Aren,

Lees dan even deze twee onderwerpen.

http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=481

http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=472

Deze gaan over hetzelfde probleem. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar om hetzelfde verhaal binnen twee weken voor het derde keer te houden is ook wat overdreven.

Mvg
Wim.


modelspoor[at]zeelandnet.nl [Marklin 6020/21/27/6051 of UHL 63820,Lenz digital Plus LI101F, Intellibox, MrDirect, DDW + EMU605X]
Ga naar bovenaan de pagina

grislybeer

Netherlands
10 Posts

Geplaatst - 17 dec 2006 :  15:50:00  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo wim

bedankt voor de snelle reactie
heb de bezetmelders getest en die werken goed.
volgens mij ook in goede volgorde in gevoerd bij de blokken.
heb nog het punt van vrij geven wissel bezetmelder vervroegt.
wissels staan ook in goede stant bij de wisselstraten.
ik kan het niet vinden maar kijk er waarschijnlijk over heen.stuur maar gelijk mijn data mee als er iemand is die daar naar wil kijken.

mvg aren


Download Attachment: arenberg.bck
13,61 KB
Ga naar bovenaan de pagina

balthazor

Netherlands
117 Posts

Geplaatst - 17 dec 2006 :  16:23:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van balthazor  Reageer met citaat
1 Punt die ik al heb gezien is

Je heb bij alle blokken alleen het eerste tab blad ingevuld sommige blokken hebben er meer en die moet je ook invullen (onderhouden - baan definities - blokken) b.v. blok 8 moet je uit blok 7 nog invullen

In test doet hij het goed bij mij is het niet gewoon dat je even met recht op de wissel moet drukken en zeggen dat hij hem vrij moet geven ?

Erik.

Bewerkt door balthazor op 17 dec 2006 16:40:54
Ga naar bovenaan de pagina

modelspoor

321 Posts

Geplaatst - 17 dec 2006 :  17:18:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van modelspoor  Reageer met citaat
Aren,

Je hebt bij blok 11 bij aanvullende blok eigenschappen opgegeven dat bij een te lange trein de wisselstraat bezet moet blijven. Dus dat zal de oorzaak zijn van je probleem.
En verder zijn nog niet alle tabbladen op de juiste manier ingvulld zoals Erik ook al opmerkte.

Mvg
Wim

modelspoor[at]zeelandnet.nl [Marklin 6020/21/27/6051 of UHL 63820,Lenz digital Plus LI101F, Intellibox, MrDirect, DDW + EMU605X]
Ga naar bovenaan de pagina

grislybeer

Netherlands
10 Posts

Geplaatst - 17 dec 2006 :  19:48:50  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo alle twee bedankt voor u hulp het eerste stukje van mijn baan rijd nu met 3 loks en het gaat geweldig ben er blij mee

mvg aren
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina