Auteur |
Onderwerp  |
|
janspoor
271 berichten |
Geplaatst - 03 jan 2014 : 16:27:48
|
Ik heb een vraagje over de wisselaansturing.
Ik rijd met de Ecos 2: alle wissels doen het en geven de juiste stand aan in het scherm op de Ecos 2. Nu bij Koploper ook een aantal wissels ingevoerd maar de wissels schakelen precies tegenovergesteld aan de ecos-stand. De wissels in het baanontwerp zijn correct gekozen, dus zwarte poot is rechtdoor. De functie in Koploper "verkeerd aangesloten" ook al aangevinkt maar dat krijg je de melding dat het digitale systeem waar ik mee rijd het daarin zou moeten definiëren en dat koploper dit niet ondersteunt. Ik kan de draadjes wel omwisselen, zodat alles in Koploper klopt, maar dan klopt de aanduiding van de wisselstand op het ecos-scherm niet meer. Wat is wijsheid? Gr Jan
Ik kan in de ecos 2 niks vinden om het te veranderen.
Spoor N, Fleischmann Piccolo, Minitrix, Arnold, Roco, ECoS 2, |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Dieky
Netherlands
104 Posts |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 03 jan 2014 : 21:40:04
|
Jan,
Dat is nu al zo vaak beschreven en gezegd dat ik een beetje ..... na ja laat ook maar.
De ZWARTE poot geeft de juiste richting aan de blauwe i in het water rijden of in het luchtledige zo je wil.
Geselecteerd wordt de zwarte poot geel net zoals aan geselecteerde lijn. Dus dan loopt de gele lijn door zoals nu ook de zwarte lijn doorloopt.
Met een beetje logisch nadenken kan men dat ook zelf bedenken.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
|
Onderwerp  |
|