Beste koploper gebruikers, Allereerst een goed modelbaan jaar toegewenst. Voor mijn baan(in aanleg) heb ik het volgende probleem. Indien de vast route "test draaischijf 12" of "test draaischijf 13" gereden wordt wacht de loc keurig op de draaischijf. Indien de route "test draaischijf 17"
Download Attachment:Zolder2008.bck 49,27 KB wordt gereden wacht de loc niet op de draaischijf. Ik zie het verschil niet waarom het vanuit blok 12 en 13 wel goed gaat en vanuit 17 niet. Ik heb al van alles geprobeerd en de bezetmelders goed getest. Graag een deskundig oog.
Dank voor je reactie. Mijn versie werkt ook correct in demo mode. Je reactie heeft me wel weer aan het denken gezet: Als ik eerst laat rijden naar blok 17 en vervolgens naar blok 7 blijft de loc netjes wachten op de draaischijf. Ook viel mij op dat de loc bij het verlaten van blok 17 even haperde. De bezetmelder 2.16 (voor het inrijden van blok 7) zit direct achter de eindmelder van blok 17. Toen ik de toegelaten snelheid omlaag bracht stopte de loc wel in blok 17. Hij schoot dus door uit blok 17 en reed vrevolgens blok 7 binnen (de draaibrug) dat er nog niet was. Nogmaals dank voor de reactie.