Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 236 / Bezoekers Vandaag: 4895
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Koploper; ben er klaar mee?? (niet dus)
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 16 jun 2011 :  22:58:16  Toon profiel
Hoi iedereen,

Zoals iedereen wel weet uit het verleden kan ik niet met een bepaalde persoon samen op een forum of mailinglijst zitten. Dit zal wel zeker volledig aan mijn kant liggen.

Toen deze persoon begin vorig jaar weer werd toegelaten op deze lijst (dit tegen afspraak van mij en de eigenaar van de lijst) was dit voor mij de druppel die de bewuste emmer deed overlopen. Dit heeft mij toen besluiten om niet meer actief deel te nemen aan dit forum en ook om de ontwikkelingen in Koploper te stoppen.

Deze persoon lijkt inmiddels niet meer via de voorkant actief deel te nemen. Echter als foutieve antwoorden worden gegeven of als blijkt dat jullie er echt niet uitkomen, zal ik weer iets actiever deelnemen. Daar ik mijn andere nog grotere hobby actief heb opgenomen zal mijn deelname nooit meer zo fanatiek zijn als jaren geleden. Ik hoop alleen op deze manier de gebruikers met de moeilijke problemen iets beter te kunnen helpen.

Let wel: de ontwikkelingen in Koploper worden niet opgenomen en alleen mijn eigen wensen (of van mijn kleine vriendenclubje) worden in gebouwd.

Mvg,
Paul.

Bewerkt door PaHaSOFT op 17 jun 2011 13:37:57

acb

Netherlands
70 Posts

Geplaatst - 16 jun 2011 :  23:24:29  Toon profiel
Hallo Paul,

Fijn dat je weer wat actiever erbij bent.

Ik hoop hier nog veel te kunnen leren over Koploper. Programma wat ik overigens al in meerdere baan-versies heb toegepast. Ben met nieuwe baan bezig en ook daarbij naar volle tevredenheid Koploper aan het toepassen.


M.vr.gr.
Jan Heine Blaauw (acb)
Heerenveen

Systeem: Märklin, CS1 Reloaded 3.3.3, Tams S88, Koploper, C-rail, HSI-88
Ga naar bovenaan de pagina

marklinmoos

Netherlands
56 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  09:37:22  Toon profiel
Fijn, dat de maker van dit mooie programma weer een oogje in het zeil houdt.
Spoorse groeten aan U allen

Marklin CS 1 uploaded, Windows 7, KL 7.3-3, C-rails
Een gelukkige Koploper
Ga naar bovenaan de pagina

dentheo

Belgium
1758 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  09:53:41  Toon profiel
Prachtig...

Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
Ga naar bovenaan de pagina

Pecro

Netherlands
85 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  10:28:27  Toon profiel
Hallo Paul,

Fijn om te horen(lezen).

Pecro
Ga naar bovenaan de pagina

teppp01

Netherlands
86 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  11:31:09  Toon profiel
hallo Paul,

fantastisch nieuws.

Piet

Rij sinds 7 jaar met Koploper, Intellibox en Trix Express met OC32 en dec63
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  13:14:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros
Hi,

Kijk eens aan nu komt de aap uit de mouw, eerst niet en nu wel is die persoon er verantwoordelijk voor.

Maar Paul dan nu ook nooit meer gebruik maken van de kennis en ervaring van die persoon en die persoon ook nooit meer vragen of hij iets wil testen of wat dan ook, ook niet via de achterdeur.

Koplopergebruikers met een technisch probleem kunnen altijd bij mij terecht, voor inhoudelijke zaken is een ander persoon nu weer beschikbaar en verantwoordelijk.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 17 jun 2011 13:15:51
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  13:41:28  Toon profiel
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Ros

Hi,

Kijk eens aan nu komt de aap uit de mouw, eerst niet en nu wel is die persoon er verantwoordelijk voor.

Maar Paul dan nu ook nooit meer gebruik maken van de kennis en ervaring van die persoon en die persoon ook nooit meer vragen of hij iets wil testen of wat dan ook, ook niet via de achterdeur.

Koplopergebruikers met een technisch probleem kunnen altijd bij mij terecht, voor inhoudelijke zaken is een ander persoon nu weer beschikbaar en verantwoordelijk.
Wie dat niet wist stak echt zijn kop in het zand (of tussen de grindbedding van de rails).

Trouwens het testwerk wat jij ooit heb gedaan is alleen maar geweest voor fouten die jij zelf hebt aangedragen of voor loconet waarvan oa. jij wilde dat het in Koploper gebouwd zou worden. Voor het laatste ben ik (en heel veel gebruikers van Loconet/Koploper) je ook zeer erkentelijk.

Mvg,
Paul.

Bewerkt door PaHaSOFT op 17 jun 2011 13:43:06
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  14:09:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros
Paul,

Het is alleen weer zo jammer dat je het eerst in alle toonaarden ontkent, en dan nu weer zo nodig met modder moet gooien.

Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

phdirk

Netherlands
2530 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  16:55:45  Toon profiel
Hallo Paul,

Fijn te horen dat je weer wat actiever gaat bemoeien met je geesteskind. Ik betreur het wel dat er meteen weer een negatieve lading op komt te liggen door de mailwisseling in de voorgaande posts. Het is bekend dat sommige chemie leidt tot explosieve mengsels en dat is tussen mensen niet anders. Desalniettemin, ik ben erg blij je weer meer op het forum te zien.

Met beste groeten
Dirk
HO=TC
Ga naar bovenaan de pagina

degeluidsman

Netherlands
67 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  17:21:18  Toon profiel
Hallo Paul,

Wat een mooi nieuws om het weekend te beginnen


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Ga naar bovenaan de pagina

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  19:47:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels
Hallo Paul,

goed dat je terug bent, immers er is niemand die zo veel van het programma weet als jijzelf,

Erwin,

Ik hoop van harte dat je het belang van Paul op het forum respecteert, mijn persoonlijk mening ken je reeds,

met vriendelijke groet,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded.
Doe wat je zegt, dan lieg je niet.
Ga naar bovenaan de pagina

Robnus

Netherlands
24 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  20:20:40  Toon profiel
Hallo Paul,

Hardstikke fijn dat je er weer bij wil zijn.
En Wim wees eens niet zo klein kind, met je hij zegt dit en dat.
Dan zal ik het op mijn manier zeggen, vent sodemieter op en ga ergens anders lopen zeiken.
Dit is een forum om mensen te helpen met problemen en niet met die arogante opmerkingen om mensen af te lopen kraken.
Als ik hierbij sommige mensen kwets zeg ik sorry maar voor die ene zeer zeker niet.

Mvg Rob

Minitrix, Intellibox, Koploper, BMD16-SD
Ga naar bovenaan de pagina

Rob Fongers

Netherlands
658 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  20:49:15  Toon profiel
Rob,

Begin eens bij jezelf, deze grofheid slaat nergens op, laat alleen blijken wat je afkomst is.

@Rest
Met alle respect snap ik dit gehele draadje niet eens en vraag me ook af wat de intentie van Paul is geweest om het er weer eens diep in te smeren.

Maar goed ik ben ook maar een doodeenvoudige treinfanaat en vind het gewoon jammer dat dit soort zaken hier weer uitgevochten moeten worden...

Mannen pak je verstand bij elkaar en laten we plezier beleven aan onze gemeenschappelijke hobby



Grtzz Rob


Fantasia >> TC + Power 15 - N Spoor - Koploper - Loconet interface - meerdere S88LN's + 15 st. S88 - tijdperk V/VI Duits-internationaal

Bewerkt door Rob Fongers op 17 jun 2011 20:56:43
Ga naar bovenaan de pagina

sik250

Netherlands
19 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  21:11:23  Toon profiel
Hallo Paul

Wij (en jij weet wel wie "wij" zijn) zijn hier enorm blij mee. Prima zaak dat je dit weer doet. Ik ben de laatste tijd veel met koploper bezig en blijf me verbazen over de enorme mogelijkheden.
Trouwens veel plezier met je andere hobby. Jammer genoeg kan ik er binnenkort niet bij zijn, maar veel succes

@Robnus Ik ben het helemaal met je eens.

Johan
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  21:31:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros
Heren, even een verzoek van mijn kant, hou het nu voor één keer eens fatsoenlijk.

Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

wijbe

Netherlands
172 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  22:25:07  Toon profiel  Bezoek de homepagina van wijbe
Heren,

Laten we nauw niet discussiëren over oude koeien en alle andere gedonder.

Paul geeft aan dat hij wat actiever weer zal deelnemen, dit betekend dat hij alleen mensen wil helpen toch? Waarom gaan we hier dan weer discussiëren? Help elkaar liever, dat is Paul zijn bedoeling ook! (Toppie Paul!)

Groet,
Wijbe
Ga naar bovenaan de pagina

administrator

Netherlands
345 Posts

Geplaatst - 17 jun 2011 :  23:27:46  Toon profiel  Bezoek de homepagina van administrator
En we gaan dit topic maar weer sluiten.....

Met vriendelijke groet
Erwin
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina