Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 482 / Bezoekers Vandaag: 5742
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 533
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Update's
 Versie 6.4
 Versie 6.4 (helpfile...)
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 10 jul 2007 :  17:36:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Koploper,

Nu een paar dagen na het uitkomen van versie 6.4 durf ik weer rustig adem te halen. Het is toch altijd weer spannend om een versie op het internet te plaatsen. De fout met de Tams Easy Control is snel opgelost. Ook zijn er meteen maatregelen genomen om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen.

De standaard testgroep van Koploper ben ik weer veel dank verschuldigd. Zij zorgen er toch altijd weer voor dat nieuwe versies met een vrij rustig gevoel uitgebracht kunnen worden. Ook alle bèta testers hebben zeker hieraan hun steentje bijgedragen. Zonder deze (test)gebruikers is het voor mij niet meer te doen om nieuwe versies uit te brengen met de kwaliteit die ik zelf graag wil bieden.

Alle mensen die ook maar iets hebben bijdragen aan versie 6.4 wil ik ook heel hartelijk bedanken. Dat iedereen maar weer veel plezier met de nieuwe versie mag hebben.

Inmiddels is ook het helpdocument weer geconverteerd naar word/rtf/pdf. Deze documenten kunnen vanaf nu worden gedownload vanaf mijn site.


Mvg,
Paul.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina