Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 150 / Bezoekers Vandaag: 3873
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 199
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Tekenen van spoorverloop
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter Kleton

Netherlands
199 berichten

Geplaatst - 23 jun 2026 :  11:14:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Heel lang geleden heb ik K, in mijn H0 baan gebruikt.
Nu wil ik opnieuw K. gaan gebruiken.maar mijn ogen hebben moeite met het neerzetten van de lijntjes,het puntje van een lijn stukje kan ik met de muis bijna niet te pakken krijgen om mee te gaan slepen.
Kan ik dat puntje niet wat groter maken zodat ik hem makkelijker pakken kan?
Gr, Peter

Heb baan volgens NS voorbeeld in schaal 0 met zelfbouw eloks en stoom loks
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina