|
Peter Kleton
Netherlands
199 berichten |
Geplaatst - 23 jun 2026 : 11:14:31
|
Heel lang geleden heb ik K, in mijn H0 baan gebruikt. Nu wil ik opnieuw K. gaan gebruiken.maar mijn ogen hebben moeite met het neerzetten van de lijntjes,het puntje van een lijn stukje kan ik met de muis bijna niet te pakken krijgen om mee te gaan slepen. Kan ik dat puntje niet wat groter maken zodat ik hem makkelijker pakken kan? Gr, Peter
Heb baan volgens NS voorbeeld in schaal 0 met zelfbouw eloks en stoom loks |
|