Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 160 / Bezoekers Vandaag: 5491
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 449
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Dummy blok
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

robstuart

Netherlands
242 berichten

Geplaatst - 17 nov 2025 :  14:53:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robstuart  Reageer met citaat
In vaste route is het niet mogelijk om achter elkaar twee alternatieven blokken te hebben. Je krijgt een melding dat dit niet mogelijk is.
Is het mogelijk om een ‘dummy’ blok te maken tussen de twee stationssporen?

Graag jullie advies.

Met een groet,
Rob

0-Spoor -- LENZ: LZV100/LH100 3.6, LI101 2.1 RS-232

keesm

63 Posts

Geplaatst - 17 nov 2025 :  14:56:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Rob,

Ja, dat is mogelijk



Kees Moerman
Ga naar bovenaan de pagina

robstuart

Netherlands
242 Posts

Geplaatst - 17 nov 2025 :  15:08:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robstuart  Reageer met citaat
Dat is mooi Kees ,dank voor je reactie.
Dus gewoon een blok maken zonder melders, is dat mogelijk?
KL verwacht toch dat een blok een binnenkomst en stop melder heeft.

mvg,
Rob



0-Spoor -- LENZ: LZV100/LH100 3.6, LI101 2.1 RS-232

Bewerkt door robstuart op 17 nov 2025 15:14:40
Ga naar bovenaan de pagina

keesm

63 Posts

Geplaatst - 17 nov 2025 :  16:31:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Rob,

Voor het virtuele blok is 'Rijden 20 cm' evt gecombineerd met 'niet stoppen' al voldoende.



Kees Moerman
Ga naar bovenaan de pagina
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina