Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 92 / Bezoekers Vandaag: 5995
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 800
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Vast in Handmatig
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

hschepers

Netherlands
35 berichten

Geplaatst - 20 nov 2023 :  10:43:54  Toon profiel  Bezoek de homepagina van hschepers  Reageer met citaat
Ik sukkel de laatste jaren een beetje met mijn gezondheid en had daardoor sinds het voorjaar van 2018 mijn TT baan niet meer laten rijden.
Maar nu bleek dat alle treinen in Koploper in Handmtige besturing staan. en ik heb geen idee hoe ik ze daar weer uit moet krijgen.
Wie wil mij helpen?

Bonaza

Belgium
720 Posts

Geplaatst - 20 nov 2023 :  10:54:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Henk,

Ik denk dat je best hiervoor je database even plaatst op het forum. Dan kunnen we er eens naar kijken.

grts

Marcel
Ga naar bovenaan de pagina

hschepers

Netherlands
35 Posts

Geplaatst - 20 nov 2023 :  11:26:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van hschepers  Reageer met citaat
Dit is de hele map van Koploper.
Er staan meer bestanden op. Maar ik hoop dat jullie zo slim zijn dat jullie zien in welk bestand alle treinen op Handmatig staan.
Zou je mij dan ook even willen laten weten wat de naam van dat bestand is?
Ga naar bovenaan de pagina

hschepers

Netherlands
35 Posts

Geplaatst - 20 nov 2023 :  11:39:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van hschepers  Reageer met citaat
Sorry. niet gelukt!Komt dat omdat ik volgende week 80 word?
IK ga het nog een keer proberen. En als het dan ook niet lukt moet ik wachten tot mijn zoon langs komt om het programma voor mij op het forum te zetten.

20231120113613_TTBaan.bck
Ga naar bovenaan de pagina

Ben

Netherlands
880 Posts

Geplaatst - 20 nov 2023 :  13:13:47  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hschepers



Maar nu bleek dat alle treinen in Koploper in Handmtige besturing staan. en ik heb geen idee hoe ik ze daar weer uit moet krijgen.




Als een trein op "handmatig" staat en zich in een blok bevindt kun je de trein naar een volgend blok slepen met je muis. Het automatisch rijden zal voor deze trein dan gestart worden.

Gr, Ben.
Ga naar bovenaan de pagina

hschepers

Netherlands
35 Posts

Geplaatst - 21 nov 2023 :  18:04:37  Toon profiel  Bezoek de homepagina van hschepers  Reageer met citaat
Bedankt, Ben.
Ik moest nog even uitzoeken hoe je ook alweer zonder muis sleept, maar de treinen rijden alweer automatisch!
Zo gemakkelijk kan het levenb zijn als je de juiste vrienden hebt.
Henk Schepers.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina