In mijn baan zitten 6 TAMS s88 met flat cable Nu zitten deze allemaal met een contact rail van 1 cm Echter op module 5 zit een pendel berg baantje Deze is voorzien van reed contacten De 6e module zit weer op de gewone baan Nu wil de 5e module geen meldingen door geven aan het scherm De contacten werken wel ,getest met een rijdende loc De S88 werkt ook,getest met een led op de aansluiting en dan reageerd de bezet melding op het scherm en in het test programma bezet melders Een magneet op de reed geeft hetzelfde de reed werkt maar lijkt of s88 deze niet wil aan nemen terwijl de melder met een led wel op de baan reageerd Biij aanleg/aansluiten deed alles het zoals het moet
Welkom op het forum. Waar gaat het precies mis op module 5? Schakelen de Reed contacten niet, of wordt het schakelen ervan niet gezien. Zet anders je database eens hier op het forum, dan kunnen we in ieder geval daar eens in meekijken.
De booster van de S88 begon te roken Zit ergens een sluiting in de S 88 En alles is aangesloten volgens bij geleverd schema van TAMS Bij het verkeerd om monteren van een kabel gaat de hele S88 in bezet Dus dat zie je direct En het spul zit al jaren zo aangesloten De reedcontacten werken zeker omdat ik ze uit zoek met een loc die passeerd waardoor de reed dus sluit Maar ik ga eerst maar eens andere S88 monteren