Ik heb 3 stuks S88-n modules zitten onder mijn baan met de nummers 1/2/3 daaraan hangen andere modules 4 t/m 9 Nu wil ik t.b.v. mijn draaischijf met 12 aftaksporen een S88-n bij plaatsen. Deze wil ik dan tussen de S88-n 2 en 3 zetten. Nu is mijn vraag of dan alle bezetmeldingen andere nummers krijgen in koploper? Gaat dit ongestraft goed?
Hiermee kun je een deel opschuiven qua nummering zodat je modules kunt tussenvoegen. Vind je in het menu Onderhouden. Lees gebruiksaanwijzing aandachtig, maak als eerste een backup van je huidige database voor je hiermee aan de slag gaat.
Ik heb toch maar een nieuwe patch kabel gelegd vanaf de 9e melder naar de nieuwe 10e bezetmeldermodule. Dit heb ik gedaan omdat mijn Baanplan geplastificeerd is en dan moet ik niet de meeste melders in de tekst omnummeren Dit probleem is hier mee opgelost.
Ik heb toch maar een nieuwe patch kabel gelegd vanaf de 9e melder naar de nieuwe 10e bezetmeldermodule. Dit heb ik gedaan omdat mijn Baanplan geplastificeerd is en dan moet ik niet de meeste melders in de tekst omnummeren Dit probleem is hier mee opgelost.