Auteur |
Onderwerp  |
|
Hanspieter
Belgium
3 berichten |
Geplaatst - 17 apr 2019 : 15:53:48
|
Beste Koploper liefhebbers, Mijn Lenovo laptop werkt onder Windows 8. Ik kan de Koploper versie 9.4 zipfile laden en registreren. Als ik dit zipfile wil openen krijg ik het volgend bericht op het scherm: "Windows heeft het starten van een niet herkende applicatie verhinderd.Het uitvoeren van deze applicatie kan uw computer in gevaar brengen. De uitgever is onbekend." Onder het koploper forum "installatie" heb ik geen antwoord op dit probleem gevonden. Kunnen jullie me helpen? Gelieve mijn taalfouten te vergeven, ik ben maar Belg en franstalig.
Jean-Pierre |
|
remunj
Netherlands
1121 Posts |
Geplaatst - 17 apr 2019 : 16:27:47
|
Beste Jean-Pierre,
Meestal helpt het om even je virusscanner uit te schakelen en dan Koploper installeren. Die kunnen wel eens dwarsliggen. Niet vergeten daarna je virusscanner weer aan te zetten 
Gr. Eric |
 |
|
Bonaza
Belgium
817 Posts |
Geplaatst - 17 apr 2019 : 20:05:09
|
Jean-Pierre,
Normaal moet je ergens in die boodschap toch de mogelijkheid krijgen om de applicatie uit te voeren. Kwestie van dit aan te vinken.
Groeten van een landgenoot.
Marcel
|
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Stij
Belgium
129 Posts |
Geplaatst - 18 apr 2019 : 07:39:24
|
Goede morgen,
moest het nog niet opgelost zijn...
Normaal moet er ergens "meer informatie" staan. Daarop klikken. Nu verschijnt er een knop "toch uitvoeren". Daarop klikken en je bent vertrokken.
Groetjes,
Stijn |
Bewerkt door Stij op 18 apr 2019 07:39:55 |
 |
|
Hanspieter
Belgium
3 Posts |
Geplaatst - 18 apr 2019 : 17:09:22
|
Beste trein collegas, Ik heb de richtlijnen van Stijn toegepast omdat ze letterlijk op de berichten die ik op scherm las antwoordden. Nu is Koploper klaar om te starten op mijn laptop en ik sta klaar voor duizen nieuwe begineling vragen op dit forum. Ik dank U allemaal voor uw snelle en deskundige antwoorden. Groetjes uit Wallonië, Jean-Pierre |
 |
|
Stij
Belgium
129 Posts |
Geplaatst - 18 apr 2019 : 17:15:09
|
De rien, avec plaisir!
Groetjes,
Stijn |
 |
|