Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 99 / Bezoekers Vandaag: 5724
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 800
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Vraagje aan paul
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

mels

Netherlands
145 berichten

Geplaatst - 24 jan 2007 :  22:27:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van mels  Reageer met citaat
Hallo paul,

Afgelopen weekend de marklin kraan (7051) met een oude loc decoder omgebouwd naar digitaal. Werkt uitstekend (nou ja de locdecoder is niet bijzonder goed) en deze dmv een speciale actie een macro uit laten voeren.
Werkt goed. Maar nu heb ik de speciale actie verwijderd, maar de kraan bleef zijn kunstjes vertonen. Na een restart bleef deze pas stil staan.
Hebben we hier een bugje of blijft een actie in memory staan tot deze is uitgevoerd?
In de combinatie met MRdirect werd de macro soms uitgevoerd zodra in Koploper de spanning werd ingeschakeld met F5. Vertraging S88 uitlezen tussen S88, MRD en Koploper?

m.vr.gr.
Mels

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 24 jan 2007 :  22:33:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Mels,

Heb jij wel na verwijderen speciale actie het baanoverzicht opnieuw opgebouwd? Zo nee dan is dat de oorzaak; zo ja dan weet ik ook het even niet.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

mels

Netherlands
145 Posts

Geplaatst - 25 jan 2007 :  08:22:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van mels  Reageer met citaat
Hi Paul,

Nee dus, nu een keer niet, dan is dat ook weer opgehelderd.

m.vr.gr.
Mels
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina