Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 65 / Bezoekers Vandaag: 1536
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 1498
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Automatisch rijden met koploper
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ronald

2 berichten

Geplaatst - 24 jan 2007 :  14:42:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Sinds enige tijd gebruik ik Koploper icm Intellibox. Prima programma overigens. Sinds gisteren lukt het niet meer om mijn treinen automatisch (F8) te laten rijden. Wat ik ook doe. Ik heb de loks opnieuw aan de blokken toegewezen, blokken vrijgemaakt, opnieuw opstarten etc.. Niets lukt en ik krijg bij geen enkele lok de blauw pijl te zien om de lok te laten rijden.

Dit is mij veel eerder ook een keer gebeurd. Weet zelf niet wat ik toen heb gedaan om de treinen automatisch te laten rijden.

Wat doe ik verkeerd?

Met vriendelijke groet, Ronald

mels

Netherlands
145 Posts

Geplaatst - 24 jan 2007 :  15:27:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van mels  Reageer met citaat
Hallo Ronald,

Als je de loc in een blok hebt staan, zal deze in het rijwindow handmatig aangeven.
Sleep nu de loc in het baanoverzicht van het huidige blok naar het volgende blok. Als alles goed staat zal in het rijwindow handmatig over gaan naar automatisch.

Als de loc in een blok staat welke in 2 richtingen bereden kan worden, kan koploper geen blauwe pijl geven om automatisch rijden te starten. Koploper is niet op de hoogte in welke richting de loc moet vertrekken.

m.vr.gr.
Mels
Ga naar bovenaan de pagina

Ronald

2 Posts

Geplaatst - 27 jan 2007 :  10:30:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Probleem is opgelost. Advies van Mels werkte prima.

Bedankt
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina