Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 143 / Bezoekers Vandaag: 8855
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Geluid
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

selwyn

20 berichten

Geplaatst - 05 okt 2016 :  15:10:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ben bezig een geluid ( WAV bestand )aan te brengen in een stationsblok. In mijn geval moet het geluid afspelen bij het bezet worden van melder 9.08 in blok 31 op de baan. In speciale akties een omschrijving aangebracht en de melder aangevinkt. Gekozen voor afgspelen geluid / video. Tot slot naar Algemeen "communicatielogging" en daar de map / directory aangegeven waar het WAV-je staat ( is op een USB stick ) en herkomst geluiden aangevinkt. Toch wil het ( nog ) niet werken. Wie heeft ervaring en kan mij een tip geven wat er nog ontbreekt?

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 05 okt 2016 :  15:32:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Beste Rene,

Wat heeft communicatielogging met het geluid te maken?
Wat je in algemeen opgeeft is de plaats waar koploper zijn gegevens wegschrijft als jij de communicatielogging opent.

Om je bestand te vinden met het geluid, lees dan eens in de help het hoofstukje 'Locomotieven (functies uitgebreid)' Daar staat hoe je opgeeft waar het geluid zich bevind en waar het vandaan gehaald kan worden, en welk geluid het moet zijn.


Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 05 okt 2016 15:37:30
Ga naar bovenaan de pagina

selwyn

20 Posts

Geplaatst - 05 okt 2016 :  15:44:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb voordat ik het forum opging info opgezocht op het forum en daar kwam ik dat onderwerp tegen. Kijk maar eens. Dus niet dat ik niet gelezen heb maar je moet maar net weten waar je moet zijn. Dank voor de tip ik ga verder lezen en krijg het hopelijk aan de praat. Moeilijk zal het niet zijn.
Ga naar bovenaan de pagina

selwyn

20 Posts

Geplaatst - 05 okt 2016 :  16:43:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank voor de tip Wim, het werkt als een tierelier!!
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina