Auteur |
Onderwerp  |
|
GTIBert
Netherlands
271 berichten |
Geplaatst - 01 okt 2016 : 14:37:11
|
Is er iemand die het koploper bestand van de baan van " de geluidsman" heeft? Ik heb al aan Peter gevraagd, maar die heeft zijn pc opgeschoond. Kan iemand mij hier mee helpen.
Alvast bedankt.
Mvg Bert
Gr. Bert |
|
remunj
Netherlands
1121 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2016 : 16:36:41
|
En is Peter dan helemaal met koploper gestopt? Anders kan hij zijn database toch even opnieuw plaatsen.
Anders zul je even zijn draadjes door moeten zoeken en daar de database uitvissen.
Gr. Eric |
 |
|
GTIBert
Netherlands
271 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2016 : 18:54:30
|
Peter is met een nieuwe baan begonnen op zijn nieuwe zolder. Zijn pc heeft hij opgeschoond, dus geen bestand meer. Ik mag van hem hier op het koploper forum vragen of iemand het wel heeft.
Gr. Bert |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
GTIBert
Netherlands
271 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2016 : 22:17:03
|
Hoi Ben.
Melding "invaled filename"
Gr. Bert |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
KdeB
Netherlands
152 Posts |
Geplaatst - 02 okt 2016 : 11:21:29
|
Hoi Bert
Waarom zou jij dat bestand van Peter willen hebben? Mijn database heb je ook al eens gevraagd en gekregen. Als je specifieke vragen of problemen hebt kun je dier hier toch gewoon stellen.
Groet Koos
Met vriendelijke groeten Koos de Bruin
Het wordt vanzelf weer kerstmis. Marklin, Ecos2, Koploper, Crail, Windows XP. |
 |
|
phdirk
Netherlands
2604 Posts |
Geplaatst - 02 okt 2016 : 23:02:46
|
Hi All,
Net als bij Wim, geen enkel probleem de database in te lezen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
 |
|
GTIBert
Netherlands
271 Posts |
Geplaatst - 03 okt 2016 : 13:38:13
|
Heren,
Het lukt mij op her werk ook. Dus ik ga thuis eens kijken waarom het daar niet lukt.
Mvg Bert.
Gr. Bert |
 |
|
GTIBert
Netherlands
271 Posts |
Geplaatst - 04 okt 2016 : 20:06:05
|
Heren,
Is er dan niemand die een jonger bestand in zijn bezit heeft.? Toch allen bedankt voor de reactie.
Gr. Bert |
 |
|
KdeB
Netherlands
152 Posts |
Geplaatst - 05 okt 2016 : 11:56:51
|
Bert
Blijft mijn vraag; Waarom zou jij dat bestand van Peter willen hebben? Groet Koos
Met vriendelijke groeten Koos de Bruin
Het wordt vanzelf weer kerstmis. Marklin, Ecos2, Koploper, Crail, Windows XP. |
 |
|
remunj
Netherlands
1121 Posts |
Geplaatst - 05 okt 2016 : 12:36:28
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door GTIBert Is er dan niemand die een jonger bestand in zijn bezit heeft.?
Denk het niet. Waarom zouden we. Je hebt meer aan een back-up van je eigen database dan van een ander 
En zoals Koos ook al meerdere keren aangaf, als je vragen hebt kun je die toch stellen  Is zinvoller dan een andere database te bekijken. Die is voor die specifieke baan ontworpen en kan oplossingen hebben die bij jouw helemaal niet van toepassing zijn en/of werken.
Dus waarom wil je die database per se hebben?
Gr. Eric |
 |
|
|
Onderwerp  |
|