Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 76 / Bezoekers Vandaag: 3599
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 800
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Niet keren loc
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

hjj

Netherlands
4 berichten

Geplaatst - 13 apr 2009 :  14:19:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van hjj  Reageer met citaat
Hallo,

Ik ben op dit moment aan het testen met koploper, hiervoor heb ik mijn toekomstig schaduwstation opgebouwd. Maar nu rijd alles goed op 1 ding na, als koploper een loc de andere kant op wil sturen dan wordt dit wel aangegeven in koploper door het selecteren van de blokken alleen de loc die keert niet om in richting(deze gaat gewoon weer lekker vooruit dus).
Wat is hier het probleem van.

Jacob

kijk ook eens op www.boemlebaan.nl en www.mrgv.nl

hubertus

Netherlands
1912 Posts

Geplaatst - 13 apr 2009 :  14:53:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Je informatie is erg beperkt, dus ik ga er maar even vanuit dat je bij automatisch rijden bedoelt.
Meest waarschijnlijke dat je vergeten bent een vinkje te zetten bij 'keer loc' bij de eigenschappen van het betreffende blok (onderhouden blokken, tabblad algemeen/richtingen. Vinkje natuurlijk alleen in die gevallen dat de loc ook echt moet keren.

Is dit niet de oorzaak van het probleem, upload dan even je database. Geef dan ook aan waar het verkeerd gaat.

groet, Huub
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina