Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 176 / Bezoekers Vandaag: 215
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 808
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Overige
 Verandering in registratiebeleid
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 01 jan 2008 :  08:15:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Koplopers,

Allereerst de beste wensen voor 2008 en een treinenjaar toegewenst.

Per 1 januari 2008 is het registratiebeleid gewijzigd. Wat houdt dit in? Hiervoor ging ik er vanuit dat alleen Pc's die treinbanen aanstuurden geregistreerd mochten worden. Andere Pc's die hier niet aan voldeden wilde ik niet registreren.

Helaas zijn dus twee groepen gebruikers: de eerlijke en de iets minder eerlijke. Bij een registratie kan ik lang niet altijd weten voor wat voor Pc deze wordt aangevraagd. Soms werd het erbij vermeld (eerlijk dus!) dat die Pc geen treinbaan bestuurde. Er werd dan geen registratienummer verstrekt.

Om nu iedereen gelijk te trekken is besloten om per 1 januari 2008 deze regel te laten vallen en voor iedere aanvraag gewoon een registratienummer te verstrekken. Wel zal ik blijven twijfelen als er veel aanvragen in zeer korte tijd van dezelfde gebruiker worden ontvangen. Hopelijk zijn hier weer een paar mensen gelukkig mee.

Ik sluit niet uit dat er dit komend jaar nog meer veranderingen gaan plaatsvinden. Hier wordt echter nog over nagedacht in welke vorm dit gegoten zal gaan worden. Ik hou jullie hiervan zeker op de hoogte.

Mvg,
Paul.

hubert

Netherlands
21 Posts

Geplaatst - 01 jan 2008 :  20:49:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Paul,

voor een aantal mensen waarschijnlijk een welkome aanvulling?
Ook voor jou (jullie) de beste wensen en een gezond 2008.
Tevens veel succes met alles waarmee je nog bezig bent en hoop dat we allen weer een voorspoedig treinen/koploper jaar tegemoet gaan.

Gr Bert.
Ga naar bovenaan de pagina

dentheo

Belgium
1758 Posts

Geplaatst - 01 jan 2008 :  22:56:02  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hubert


Ook voor jou (jullie) de beste wensen en een gezond 2008.
Tevens veel succes met alles waarmee je nog bezig bent en hoop dat we allen weer een voorspoedig treinen/koploper jaar tegemoet gaan.



daar wil ik mij graag bij aansluiten....
Ga naar bovenaan de pagina

martinb

66 Posts

Geplaatst - 13 mrt 2008 :  11:18:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van martinb  Reageer met citaat
Zag net dat het in 6.5 ingebakken zit. Wil je een grotere baan (loks >3 tegelijk) aansturen, dan moet je gewoon even registreren. Mooi opgelost zo, niets mis mee.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina