Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 427 / Bezoekers Vandaag: 1738
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 800
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Bezet melders S88
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PerfettyvanMelle

Netherlands
7 berichten

Geplaatst - 22 nov 2013 :  10:34:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo luitjes,

Ik rijd al jaren met koploper 6.3 sinds kort heb ik een zwaardere computer aangeschaft mijn database overgeschreven en de nieuwe versie van koploper 8.2 gedownload daarin mijn database overgeschreven, alles werkt alleen mijn bezetmelders doen helemaal niets meer.
Ook niet op de testbaan.
Alles nagelopen in de blokken,ik kan niets vinden.
wat zou dit kunnen zijn
Ik rijd met Märklin en mijn centrale eenheid is een intellibox van Uhlenbrock de bezetmelders waar het om gaat zijn aangesloten op een S88 vam Märklin

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetje Evert.

carel richters

Netherlands
348 Posts

Geplaatst - 22 nov 2013 :  11:30:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Evert,