Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 287 / Bezoekers Vandaag: 8947
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 425
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 pendelen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

plmtsbda

Netherlands
87 berichten

Geplaatst - 01 dec 2009 :  14:19:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Mijn naam is Bart. Ik ben een beginner, zowel op het gebied van modeltreinen als wat betreft het gebruik van Koploper. Mijn eerste testbaan is een pendelbaan.

Ik wil 2 treinstellen om en om laten pendelen.
De eerste trein pendelt van A, via C en D naar E, om vervolgens terug te keren naar A. Van C ligt een wissel naar A of B.

A -- C -- D -- E
B /

Bij A aangekomen moet de wissel om en moet de andere trein van B naar E en weer terug. Enzovoorts.

Het pendelen met 1 trein werkt middels een vaste treinroute.
Kan iemand mij een hint geven hoe ik het vervolg moet aanpakken?

bvv

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 01 dec 2009 :  19:07:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Bart,

Waarom nu al vaste treinroutes? Dit kan geheel zonder.

Ik begrijp niet goed wat jouw probleem is als je al 1 trein heb rijden.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

plmtsbda

Netherlands
87 Posts

Geplaatst - 01 dec 2009 :  19:37:58  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door PaHaSOFT

Hallo Bart,

Waarom nu al vaste treinroutes? Dit kan geheel zonder.

Ik begrijp niet goed wat jouw probleem is als je al 1 trein heb rijden.

Mvg,
Paul.



Bedankt voor de selle reactie.