Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 56 / Bezoekers Vandaag: 3742
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 670
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 stationsspoor in twee richtingen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

coneco

Netherlands
52 berichten

Geplaatst - 11 mrt 2020 :  12:45:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb een stationsspoor tussen wissels waarin in twee richtingen kan worden gereden.
In de handleiding wordt gesproken over koploper in "de uitgebreide versie". Nu is ik het item "sporenstation (overloop)" zoals in HELP staat omschreven heb ik niet in mijn database. Terwijl volgens de tekst in 1998 de uitgebreide versie is gelanceerd???
In voeg mijn database bij, het gaat om de sporen 12-22-27-35 waarin ik in twee richtingen wil gaan rijden.
Graag advies
Groeten
Gerard


Download Attachment: 2019.zip
13,11 KB

Download Attachment: 2019.zip
13,11 KB

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 11 mrt 2020 :  12:59:54  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat


Hier zet je de uitgebreide mogelijkheden actief.

Mvg
Wim.




Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 11 mrt 2020 13:01:20
Ga naar bovenaan de pagina

coneco

Netherlands
52 Posts

Geplaatst - 11 mrt 2020 :  16:37:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt Wim.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina