Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 330 / Bezoekers Vandaag: 10614
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 776
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Te druk op baan?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

jimmaet

Finland
399 berichten

Geplaatst - 15 apr 2017 :  08:26:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal!
Welke strategie is aan te raden voor het volgende probleem:
Ik heb een heel stel vrij korte blokken, om dicht achter elkaar rondjes te kunnen rijden.
Daarnaast 5 (getekend toekomst: 7) stationssporen en max 9 opstelsporen in het schaduwstation.
Tè vaak moeten treinen in vrije baan op elkaar wachten, en gebeurt het wachten niet op het station. 'k Zou dus liever langer op het station houden.
Natuurlijk 3 i.p.v. 2 blokken vooruitkijken zou kunnen helpen, maar hoe pak ik het netjes aan op 't station?

Download Attachment: 20171695254_saunabaan3_20170106.bck
268,01 KB

Kees Visser
Rond de Finse Saunazolder 70m hoofdlijn met DR5000, BMD16N-SD LDT S-Dec4 en OC32. Fins landschap, NL en FIN materieel

Flmspoorn

Netherlands
33 Posts

Geplaatst - 15 apr 2017 :  17:22:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Kees,

Eventueel kan je blokgroepen aanmaken voor je schaduwstation en het gewone station en dan bij tabblad bezetting invullen wat de minimale bezetting moet zijn voordat er een andere trein mag vertrekken.

Ik heb dat ook gedaan werkt goed bij mij.

Met vriendelijke groet

Martin

Kl 9.1 Fleischmann Loconet
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina