Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 199 / Bezoekers Vandaag: 428
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 695
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 boosters
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

BIEN

Belgium
9 berichten

Geplaatst - 02 nov 2018 :  08:12:15  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo,
Ik ben een complete leek op gebied van elektronica.
Ik heb een twin center en 2 transfo 52 va , 1 voor verlichting en 1 voor de rest, moet ik daar nog een booster bij aansluiten want ik merk dat mijn treinen en wissels zich soms raar gedragen ( treinen rijden niet goed meer ,wissels worden niet gezet)en vooral dat ze met 4 te samen rijden.
Er rijden voor het moment 4 treinen op de baan 2 met geluid.
kan deze booster dan gebruikt worden voor gans de baan of moet ik daar meerdere boosters op aan sluiten? en hoe moet dat dan ?
graag een woordje uitleg a.u.b.
groeten
Eddy

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 02 nov 2018 :  10:14:03  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Op en met een booster kun je ook maar met 4 treinen met geluid rijden.
Dus je moet het aantal treinen slim verdelen over de boostersecties, en er voorzorgen dat er niet meer dan b.v. 3 treinen per booster sectie tegelijkertijd rijden.
En als je de booster voor de hele baan wil gebruiken, heb je hetzelfde als dat je met de ingebouwde booster hebt van het Twin-Center.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina