Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 71 / Bezoekers Vandaag: 1302
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 621
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Positie venster noodstop
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

albertus

Netherlands
74 berichten

Geplaatst - 12 nov 2016 :  14:15:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Forumgebruikers .
Wanneer er een noodstop komt , word dit door een pop up aangegegeven precies midden op het scherm. NU is het vervelende dat daar juist de meeste info staat van het baanoverzicht. Hierdoor moet ik eerst dat venster verslepen om dat te zien waar het probleem zit. In hele vroege versies van koploper kon je dat venster verslepen en dan bleef hij daarna ook altijd op die plek verschijnen. B.v rechtsonder in het scherm. Maar later kon dit niet meer. Inmiddels heb ik verzie 9.1 en is het nu via een truc wel weer mogelijk ???

Groeten Albertus

remunj

Netherlands
1087 Posts

Geplaatst - 12 nov 2016 :  15:41:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Heb even geen noodstop venster bij de hand om te testen maar kan het niet zoals met elk venster?
Dus links boven op het koploper symbooltje klikken en dan in het menu wat verschijnt via "Positie venster" dat instellen?

Gr.
Eric
Ga naar bovenaan de pagina

albertus

Netherlands
74 Posts

Geplaatst - 12 nov 2016 :  17:48:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi, Even gekeken , de noodstop heb ik verplaatst naar zijkant en blijft nu ook staan . Het probleem is met name het venster loks die stilstaan . Je kunt wel het venster verplaatsen , maar komt altijd weer in het midden van scherm terug. En dat is erg irritant. Want dan zie ik niet waar de storing zit.

Albertus
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina