Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 125 / Bezoekers Vandaag: 5744
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 519
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 help
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

petrus

Netherlands
5 berichten

Geplaatst - 02 nov 2016 :  10:27:18  Toon profiel  Reageer met citaat
als ik mijntrein op het opstelspoor zet ik start automaties rijden stop hij op het station en gaat over op handbedining
vr.gr peter

Download Attachment: Were.bck
15,44 KB

p.dejong

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 02 nov 2016 :  11:19:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Petrus, als je op F1 drukt op je toetsenbord kom je bij de HELP!!!

Maar als de trein op handmatig gaat dan heeft hij geen vervolg mogelijkheid komende uit het opstelspoor, of er zijn mogelijkheden uitgesloten. Zal zo even kijken.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 02 nov 2016 :  11:25:39  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Ik neem aan dat dit in blok 4 gebeurd als hij uit 1,2,3 komt.
In Blok 4 moet je bij de blokeigenschappen de onderliggende tabbladen nog invullen dus uit 1 uit2 uit3, verder moet je bij blokeigenschappen uit blok 1 komende uit blok4 naar blok 4 het vinkje bij keren lok zetten, hij moet immers de andere kant uit waarin hij is binnen gekomen, datzelfde geldt voor je andere kopsporen.
Je zult ook de opstelsporen in beide richting moeten kunnen berijden, anders kom je er nooit in. Dat zelfde geldt voor blok 4 anders kom je nooit op je opstelsporen. De nut van de keerlus ontgaat me overigens volledig. Zeker bij het huidige eenrichting verkeer.

Wat ik me trouwens afvraag hoe je zonder wissels en wisselstraten op de verschillende sporen terecht wil komen.

Wat ook een vraagteken is hoe kom je van blok 4 in blok 5 terecht met het huidige sporenplan, denk je dat Koploper je trein een stukje kan laten vliegen?


Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 02 nov 2016 12:27:14
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina