Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 153 / Bezoekers Vandaag: 12380
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 808
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 vaste treinroute stop in tweede blok
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

peter noordhoek

Netherlands
3 berichten

Geplaatst - 28 feb 2016 :  17:38:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Een goede dag,
ik ben bezig om mijn trein een vaste treinroute te geven maar hij stop steeds in het volgende blok bij het blok binnenrijden staat in de status laatste meldpunt nog niet berijkt en als hij eris staat er treinretourblok 23. wat mij ook was opgevallen is dat ik bij het automatisch starten ook de blauwe punt niet hoef te activeren



Download Attachment: 2.bck
42,79 KB kan niet keren

hubertus

Netherlands
1909 Posts

Geplaatst - 28 feb 2016 :  17:58:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Je hebt bij alle blokken bij iedere rijmogelijkheid aangegeven dat een loc moet keren. Dat klopt niet.
Ik zou eerst de fouten uit je database halen, zorgen dat het zonder routes goed rijdt en dan pas aan vaste en variabele routes gaan denken. Anders zie je binnen de kortste keren door de bomen het bos niet meer.

Huub
Ga naar bovenaan de pagina

peter noordhoek

Netherlands
3 Posts

Geplaatst - 29 feb 2016 :  19:57:21  Toon profiel  Reageer met citaat
bedankt voor de tip Huub het is gelukt hij rijdt nu gewoon zijn progamma op naar het volgende beginners probleem.

peter

Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina