Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 210 / Bezoekers Vandaag: 972
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 214
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Her-initialiseren loc
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

couburg

Netherlands
1 bericht

Geplaatst - 08 mei 2012 :  21:50:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo, hierbij voor mij een eerste vraag op dit forum. Rijd met Ecos Command station 50200 als interface en koploper 7.3. Na verwijderen loc en rijweg lukt het alleen deze loc opnieuw te initialiseren op een andere locatie en dan nog alleen op de vrije baan(normaal blok,dus niet op een stationsspoor) waar ik eerst naartoe moet zien te komen, wat trouwens wel lukt hoor. Pas daar krijg ik hem weer in de automatisch rijden mode. Vergeet ik iets aan te vinken of is dit juist de bedoeling.
Alvast bedankt de moeite om deze vraag te lezen.

Fred

Dieky

Netherlands
104 Posts

Geplaatst - 08 mei 2012 :  22:16:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dieky  Reageer met citaat
Fred,

Ik heb dat ook bij sommige loks.
Er geldt een stopverbod voor goederenloks in mijn stations.
Deze loks kan ik niet in het station zetten en dan tegen koploper zeggen dat de lok er staat. Koploper pikt dat niet. (tenminste dat denk ik, ik ben geen expert op dat gebied)
Mogelijk dat dit je kan helpen.

Meine

http://waldende.mariskadijkstra.nl

Bewerkt door Dieky op 08 mei 2012 22:17:00
Ga naar bovenaan de pagina

phdirk

Netherlands
2533 Posts

Geplaatst - 09 mei 2012 :  15:52:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Fred,

Welkom op het forum. Zet je database hier eens op het forum via een bck-bestand. We kunnen dan met je meekijken.
Je kunt dit doen door je database weg te schrijven als een backup (bck-file). Dat kan in Koploper onder [Algemeen]=>[Backup/Restore] en dan te kiezen voor wegschrijven. Neem dan wel de locomotiefstanden mee. Vervolgens kun je het bck-bestand dat je dan krijgt op het forum zetten door onderaan de tekst, die je wil plaats op de link File Uploaden te drukken.


Met beste groeten
Dirk
HO=TC
Ga naar bovenaan de pagina

dentheo

Belgium
1758 Posts

Geplaatst - 30 mei 2012 :  11:32:19  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door couburg

Pas daar krijg ik hem weer in de automatisch rijden mode. Vergeet ik iets aan te vinken of is dit juist de bedoeling.




Je kan een lok inderdaad alleen "plaatsen "in een blok waar hij naartoe mag volgens zijn variabele routes.

Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina