Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 132 / Bezoekers Vandaag: 4874
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 533
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Overige
 Tip: goedkoperen decoders.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Riny

Netherlands
72 berichten

Geplaatst - 09 mrt 2010 :  09:05:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Riny  Reageer met citaat
Beste Forummers,

Omdat ik nog een hele partij locs heb om te bouwen stuiten ik de afgelopen week op een leuke stunt (bijkomstigheid) van Hobbytreinen.nl http://www.hobbytreinen.nl
Ik wilde dit graag met jullie delen.
Zij hebben namelijk diverse artikelen leuk in prijs verlaagd wat weer een leuk voordeel geeft en een prikkel om mijn laatste locs om te bouwen.
Zij hebben namelijk de prijzen van o.a. de decoders leuk verlaagd.
Ook ben ik dingen tegen gekomen waarvan ik denk, "deze neem ik ook maar mee in de bestelling".

Ik geef deze kennisgeving, goed bedoeld, maar even door want mogelijk dat ik de enige niet ben die nog wat ombouwwerk op de rol had/heb staan en dan is dit natuurlijk wel heel erg leuk meegenomen.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

-------------------------------------------------
Met vriendelijke groetjes,
Riny

Märklin Digital H0, Faller Car System, 2x Laptop, IB, Tams MC, Ecos-1, Viessman 5211/5217, Koploper 6.6.19, Windigipet Pro X3 NL., DB/SBB, periode II t/m 1ste helft IV.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina