Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 57 / Bezoekers Vandaag: 15138
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 2112
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Wijzigingen aanbengen in ontwerp
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Barry

Netherlands
126 berichten

Geplaatst - 18 dec 2009 :  17:25:33  Toon profiel  Reageer met citaat
L.S.

Ik heb een ontwerp gemaakt en daar enige tijd mee gereden. Nu heb ik mijn baan op 2 plaatsen gewijzigd en nu wil die wijzigingen ook in KL aanbrengen. Echter, wat ik ook probeer, de wijzigingen worden niet opgeslagen. Bij een andere database lukt het wel.
Ik heb reeds enig spitwerk gedaan in de zeer gedegen handleiding (hulde aan Paul). Echter, ik kan niet ontdekken wat ik nu fout doe (of ik zoek op de verkeerde plek in de handleiding).

Iemand, die mij een hint kan geven in welke richting ik moet zoeken??

Groeten,

Barry

N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 18 dec 2009 :  18:11:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels  Reageer met citaat
Hallo Barry,

verplaats de directory met je database naar mijn documenten, in de directory program files is onder vista een bewerkingsverbod m.a.w. het opslaan van bestanden wordt door Vista tegen gehouden.

met vriendelijke groet,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded
Ga naar bovenaan de pagina

Barry

Netherlands
126 Posts

Geplaatst - 18 dec 2009 :  19:45:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Hai Walter,

Met dank voor de snelle reactie. Ik ga het proberen, je hoort of het gelukt is. De boel op een USB-stick zetten, is dat een oplossing??

Groeten,

Barry

N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
Ga naar bovenaan de pagina

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 18 dec 2009 :  20:49:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels  Reageer met citaat
Hallo Barry,

ja dat kan de database op USB stick zetten, maar dan moet je hem wel altijd bij de hand hebben, lijkt mij niet handig,

met vriendelijke groet,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded
Ga naar bovenaan de pagina

Rob Fongers

Netherlands
658 Posts

Geplaatst - 18 dec 2009 :  20:53:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Walter,

Als je gebruikers account beheer inactief zet bereik je dan niet hetzelfde? Ik heb er nooit geen problemen mee en ook nooit die hinderlijke popups van wil je dit of dat.

Grtzz Rob


TC / DCC - N Spoor - Koploper - Loconet interface - 3 x S88LN -tijdperk V/VI Duits-internationaal
Ga naar bovenaan de pagina

Barry

Netherlands
126 Posts

Geplaatst - 19 dec 2009 :  12:05:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Walter, Rob,

Met dank voor het meedenken.
Ik heb de aanwijzing van Rob gevolgd en het Gebruikers Account Beheer uitgeschakeld. Even snel geprobeerd en een kleine wijziging lukt nu wel. Dit weekeinde kijk ik of ik alle wijzigingen kan invoeren in de betreffende database. Ik houd de opmerking van Walter in het achterhoofd, voor het geval de boel toch nog vastloopt.

Groeten,

Barry

N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
Ga naar bovenaan de pagina

Barry

Netherlands
126 Posts

Geplaatst - 20 dec 2009 :  14:03:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Walter, Rob,

Voor mij is het probleem opgelost door Gebuikers Beheer Account uit te schakelen. Inmiddels vele wijzigingen doorgevoerd en deze worden nu keurig opgeslagen.

Groeten,

Barry

N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina