Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 337 / Bezoekers Vandaag: 2226
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 400
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Overige
 Duidelijkheid....
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 18 mrt 2009 :  08:22:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi allemaal,

Gezien een aantal opmerkingen wil ik (hopelijk) meer duidelijkheid geven over Koploper en de toekomst.

Koploper blijft gewoon bestaan en er zal ook zeker nog aan worden gewerkt/uitgebreid. Daar hoeft dus geen angst over te bestaan.

Ook support blijf ik geven, alleen niet meer op de manier zoals jullie dit waren gewend. Niet meer via dit forum. Ergernissen van 10 jaar mailinglijsten en forums (waar het waarschijnlijk wel geheel aan mijn persoon zelf zal liggen) en privé een zeer onplezierig laatste half jaar van 2008 hebben mij tot dit besluit gebracht.

Echter support kan je natuurlijk altijd vragen aan mij via privé email. Hier gaat dus de support gewoon door en zal ook blijven doorgaan.

Koploper geen registratie: einde van Koploper? Nee ook niet. Ongemerkt groeide het aantal registratie aanvragen per dag (ook bijvoorbeeld ter vervanging van 'oude' Pc's). Hierin ging veel tijd zitten. Ook is het voor gebruikers een echte 'ramp' als ik op vakantie wil: zij kunnen dan niet meteen met al hun treinen gaan rijden op de nieuwe Pc. Beide argumenten heb ik afgewogen en heb mij doen besluiten om de registratie te verwijderen uit Koploper.

Ik hoop dat iedereen nu beter weet waar ik sta en hoe de toekomst gaat en wens iedereen natuurlijk veel plezier toe met Koploper.

Mvg,
paul.



Ps: reageren op dit draadje heeft geen zin: ik zal niet meer antwoorden
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina