Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 81 / Bezoekers Vandaag: 1482
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 598
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Wat is loconet ??
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Krokodil

Netherlands
40 berichten

Geplaatst - 08 jan 2008 :  17:56:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Forum schrijvers en lezers.
Ik lees hier in het forum van alles over Loconet bekabeling en Loconet terug melders. Ik ben echt splinter nieuw in de digitale trein wereld en heb (net besteld) een IB en vijf decoders om in te bouwen in mijn N-spoor locjes. Waar kan ik loconet terugmelders kopen en de bedrading inzien en bestellen?. En hebben jullie ervaring met BV Loconet wissel stuur eenheden oid die aan te sluiten zijn op de IB.
Ik wil ook koploper gebruiken voor traject automatisering/beveiliging.






Ben Geijtenbeek

pa1_hub

Netherlands
506 Posts

Geplaatst - 08 jan 2008 :  18:30:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ben,

Een adres is http://www.modeltreinexpress.nl/

Met vriendelijke groet,
Hub
Ga naar bovenaan de pagina

Krokodil

Netherlands
40 Posts

Geplaatst - 08 jan 2008 :  22:13:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Ok dank jullie voor de snelle reacktie Hub en Ben! En Ben Meneer deloof die bouwd inderdaad alles zelf geloof ik? Hebben jullie ervaring met deze componenten? Is het dus mogelijk Cat5 bekabeling te gebruiken om IB aan deze modules te koppelen?


Ben Geijtenbeek
Ga naar bovenaan de pagina

lok1614

Netherlands
14 Posts